timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

God morgon i stugorna!

Allmänt lamotrigin, läkare, psykolog, sömn Permalink0
Idag är det fredag för er som missat det..hela veckan har gått ganska snabbt.. Jag har ju sovit mestadels..men så är det väl ibland..

Kl 10:00 har jag tid hos min psykolog.. Men jag är kolugn. Känns så skönt att inte hela tiden behöva vara rädd för att bli inlagd igen.. Det skulle jag fasen inte fixa igen.. Aldrig!

Sen kl 13:00 har jag tid hos läkaren.. Även hon finns på psykiatriska öppenvårdsmottagningen.. Vet inte riktigt varför hon vill träffa mig.. Jag kommer i alla fall be om förnyande av mitt recept på lamotrigin och fråga om det finns något annat jag kan få istället för theralen... I wish! Tror inte jag kommer få något annat med tanke på min historik...

Mitt självskadebeteende ligger fortfarande vilande.. Är så jäkla stolt att jag kan stå emot skiten! Ja-a, för det är bara skit att hålla på med såna dumheter.. Konsekvenstänket finns där fortfarande! 

Inatt har jag sovit typ två timmar.. Inte för att jag inte var trött, för det var jag, utan för att jag på något konstigt sätt varit orolig.. Orolig sömn är lika med ingen sömn... 

Nu är det frukostdags!
På återseende!

Till top