timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

God morgon?

Allmänt depression, psyket, recividerande depression, ångest Permalink3
Onsdag idag och en dag närmare Valborg... Ska ni hitta på någon kul? Jag firar med att återigen vara inlagd.. Yep, ni läste rätt... Min depressiva fas är alldeles för djup för att klara mig på egen hand....
Så det kanske inte blir jätteroliga inlägg...

Todiloo! 
#1 - - Emma:

Vi ska elda hemma på tomten och grilla korv :)

Fan vad jobbigt att du är inlagd igen, skickar en massa kramar <3

Svar: <3
PH

#2 - - MissManic:

Jag ska till stan på måndag, kanske kan komma förbi om vi båda orkar då

Svar: Hade varit skoj :-) vi Inboxar ;-)
PH

#3 - - rmsson.blogg.se:

Hej Sauna! Nu har jag en blogg men vet inte mö om hur man lägger till dig tex så jag kan följa dig 😃 kram Becka

Till top