timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Noll blogglust

Allmänt Permalink1
Idag är en sån dag, som jag bara inte kommer på något vettigt ett skriva. Känns lixom övermäktigt... Att blogga... Jeessuuus, undra hur länge det dröjer innan jag är tillbaka i vardagen och allt det där tråkiga haha
Nä men en ordnad vardag är nog bland det viktigaste att ha när man är ostabil. 
Det fick jag reda på när jag var på studiebesök på stället jag ska gå på dbt. Tyvärr kommer jag inte få börja i april som planerna var, eftersom det blir alldeles för nära inpå min utskrivning från psyk... Så i augusti kör det igång! Men det är mycket att ordna fram tills dess och tiden går fasiken snabbare än vad man tror...
Jag har tröttmössan på mig idag så jag tackar för mig.
Todiloo 
#1 - - MissManic:

Gud nåde dig om du slutar blogga... Då blir det liksom en "herre min jävla jesus" - haha
Kram på dig

Svar: Hahaha kram
PH

Till top