timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Regn, regn och regn

Allmänt Psyk, aldrigensam, borderline, taktil massage, ångest Permalink0
Jag som är pollenallergiker tycker det är skönt när det regnar för då lägger sig pollen på marken och man kan få andas normalt. Det blir så frisk luft efter regn.. Har ni tänkt på det? 

Natten som gått har jag sovit som en stock. Är fortfarande lite seg men jag kan ju lägga mig närsom så det är inga problem alls.

Ångesten gjorde mig sällskap igår och så även idag. Den är riktigt hemsk... Jag blir så jäkla illamående och jag har ju sån fobi för att må illa så jag brusar väl upp mig på det faktum att jag mår illa av ångest och så får jag mer ångest när jag mår illa.... Ingen bra kombo. Ångestnivån är hög men hoppas ändå att denna dagen blir enklare..

Har precis fått taktil massage.. Eller handmassage som det faktiskt är.. Helt underbart! Min ångestnivå sänktes från 8 till en 4:a och det utan mediciner.. Önskar jag hade en privat massör hemma ;-)

Tråkiga besked fortsätter att komma inom den närmsta familjen... It just keeps coming.... Ordspråket "en olycka kommer sällan ensam" stämmer tyvärr... Du finns i mina tanka L <3
Krama varandra och ta hand om er!
Till top