timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

hem....

Allmänt Permalink0
Längtar hem...har gjort det från dag ett men har insett att jag behövt den här tiden på behandlingshemmet...trots att det inte direkt är en dans på rosor. Nu har det varit ganska lugnt men ett tag hände det något varje dag..var det inte ambulansen som kom så var det polisen...action på hög nivå och adrenalinet pumpade trots att man inte själv var med... men det sätter sina spår ändå...två personer har blivit utkastade sen jag kom hit för snart två månader sen. Dessa har blivit utkastade pga hot mot personalen samt aggressivitet mot andra klienter. . Och tur är väl det... I veckan som gick föll jag tillbaka i mitt självsladebeteende efter två månader skadefri. Fick höjt abilifyn så vet inte om det påverkade för känner mig återigen aggressiv och irriterad när saker och ting inte går som jag vill. Detta trots att en lägre dos av samma medicin gjort att det försvann...märkligt värre måste jag säga.. Det kommer fler inlägg här under dagen. .. På återseende!
Till top