timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

God morgon!

Allmänt borderline, olanzapin, psyk, psykisk ohälsa, tvångsbeteende, ångest Permalink1
Har ni sovit gott?
Jag har för en gångs skull sovit hela natten utan att vakna en endaste gång. Det beror på att dom flyttade olanzapinet från mitt på dagen, då jag istället blev en zombie, till kvällen. Det gjorde susen för min sömn i allafall.

Däremot vet jag inte hur dagen blir då jag redan nu har hög ångestnivå. Har duschat i hopp om lindring, vandrat i korridoren, lyssnat på musik, läst olika bloggar, som jag är askass på att kommentera men jag ska bättra mig, lovar! Men nä, ingen lindring alls... 
Åh vad jag vill hem nuuu... Brukar känna så när min ångest är hög. Fråga mig inte varför just då men så är det.

Hur har ni det mina läsare? Mår ni bättre eller är ni i en svacka som jag? Finns det fler som är inlagda nu? En vet jag om men eftersom jag inte frågat om länkning så gör jag inte det heller....

Så underbart väder nu oxå. Lyckas verkligen pricka in mina inläggningar toppen...eller inte....
Nu ska jag haffa tag i en sjuksköterska så jag kan få min medicin jag skulle fått kl 6 i morse...

Ha en fin dag!
Todiloo 
#1 - - Christian :

Jag har det hyfsat bra! Har äntligen fått en kurator efter 9 månaders väntetid och står i kö till psykolog och utredning. Känns bra att det händer nåt! Hoppas du får en fin dag också <3

Svar: Vad härligt att höra :-) synd bara att väntetiderna är så jäkla långa :-/
PH

Till top