timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Lillördag

Allmänt lpt, ångest Permalink4
Onsdag och lillördag men här blir det inget firande direkt... Klarar inte av att vara inlagd längre.. Det funkar inte... Känner mig så jäkla instängd och kontrollerad... Hade läkarsamtal igår och han skriver fan inte ut mig. Och jag vet att skulle jag få för mig att skriva ut mig själv så åker jag på den där jävla lpt:n och det vill jag inte.. Då om något blir jag fast här för all framtid känns det som..

Vad ska man göra? Kanske ska testa å ljuga för läkaren men sist jag försökte såg han igenom mig. Han gick inte att manipulera för fem öre...
Jag är inne på min femte (!) månad som inlagd på psyk, med avbrott av mina permissioner. Ska på permis i helgen oxå å på fredag ska jag fasen supa till det.. Kosta vad det kosta vill... Jag måste uuuuut! 

Det var dagens klagoinlägg!
#1 - - ohdarlingimsosensitive.blogg.se:

Nu vill jag inte låta som värsta morsan MEN ta det lugnt med spriten! :)

Svar: Haha det är lugnt ;-) ska ta det varsamt med tanke på mängden medicin jag äter... Men tack för omtanken 😃
PH

#2 - - MissManic:

5 jävla månader.. Sjukt, fattar att du är less på skiten!! Men, jag måste komma och hälsa på snart.. saknar ditt skratt och dina tankar som är så lika mina <3

Svar: Ja sista mars är den fem jävla månader... Maj gaaad, va man inte tokig innan så blir man det nu...
Kram på dig finis <3
PH

#3 - - Anonym:

Kanske helt fel sak att säga men jag skulle nog må bättre om jag inte kunde manipulera alla... Har inte träffat en enda läkare som jag inte bara kunde tugga sönder och spotta ut.

Svar: Inte fel alls.... Man är ju inlagd av en anledning men nu känns det mer att ingen vågar skriva ut mig... Så jag ska göra ett försök i morgon att bli utskriven, utan manipulation....
PH

#4 - - Emma:

Förstår att du är skittrött på att vara kvar där fortfarande. Massa kramar!

Svar: Ja jag är riktigt less på detta nu :-(
Kram
PH

Till top