timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Oh man

Allmänt Permalink1
Påminn mig att INTE dricka alkohol när man inte är på topp... Herreguuuud vad jag har glömt av hur man mår dagen efter. Förutom det så hade jag för övrigt eb riktigt lyckad kväll med massa tjöt och dans och vin!

Men ångesten idag är vidrig. Och fattar inte vad jag har ångest för. Det var ju inte direkt så att jag gjorde något igår son jag har ågren för idag... Men set har blivit att jag fick ta till hela arsenalet för att ens komma till ro.... Theralen, lergigan och stesolid... Lyckades sova i två timmar.. Stensomnade men vad hjälper det nu...

Känner att idag är en sån dag jag borde åka in igen men jag vägrar ge mig... Jag viker mig inte mer för herr ångest... Inte idag iaf... Försvinn dumma dumma ångest!

#1 - - Ann Pettersson:


Hej, jag har skrivit ett inlägg om att jag kanske ska på behandlingshem. Jag söker lite tips och råd från folk som varit på behandlingshem eller som har erfarenhet av vård då man är inlagd en längre tid. Har du någon liknande erfarenhet? Jag skulle vara jätteglad om du läser inlägget och kanske ger mig råd!

Svar: Jag har själv inte varit på behandlingshem men ska absolut läsa ditt inlägg :-) kanske har några råd att ge ändå ;-)
PH

Till top