timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Oh man

Allmänt Permalink1
Vilket jobb det är att hålla koll på alla papper och när sjukskrivningen går ut, när jag blir utförsäkrad, vem man ska ringa, hur länge till jag kommer vara inlagd, utredning om boendestöd osv... Fan jag minns lixom knappt vad jag heter haha 

Min vobs ska ju ha den övergripande kontrollen men det har hon inte... Jag är spindeln i nätet och får ringa runt... 
Jac har hamnat lite mellan stolarna dp min läkare på öppenvården slutat samt min psykolog på öppenvården slutat hon med.... Undra hur många fler som ska sluta... Gaaah, som om det inte var nog med ens eget mående...

Dessutom är jag en kontrollmänniska och hatar när saker och ting hänger i luften...
Blir nog galen på riktigt här snart :-(

Hoppas ni, mina fina läsare, har en bättre måndag <3 
#1 - - ohdarlingimsosensitive.blogg.se:

Jag har en bra måndag och hoppas din blir bättre! :)

Till top