timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

riktigt jobbigt..

Allmänt Permalink0
Gårdagen var kaos. ..känslorna utanpå och trodde aldrig tårarna skulle sluta rinna... hur orkar folk med att må dåligt precis hela tiden? Jag orkar inte...det blir för mycket som packar ihop sig...klarar inte av det... jag vill må bra! Orka göra saker jag tycker är roligt och inte bara springa på öppenvården och låta det ta min energi resten av veckan... har svårt att acceptera min situation igen. . Just don't get it... vill inte vara med mer...detta är inget liv...finns inget liv...allt är bara låtsas. ..tror min hjärna spelar mig ett spratt när tankar som föregående mening uttryckte det... galen...smakar på ordet...är det det jag håller på att bli? Skulle inte förvåna mig...har så mycket inombords nu så jag spricker snart....och då blir det inte roligt...inte alls.. what to dooooo? Jobbiga jävla liv!!!
Till top