timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Dags igen....

Allmänt Permalink0
Nu har jag hittat tillbaka till bloggvärlden...känns att jag måste få skriva av mig även om jag inte har några läsare haha men då har jag iaf ett arkiv att kika på sen i framtiden...
 
Jag är inlagd på psyket just nu..har varit här i 9 dagar och har ingen aning om hur länge det blir...I somras låg jag inne i hela sju veckor (!) men jag gjorde ECT-behandling då också och bara den tog tre veckor....
 
Så ni kan ju räkna ut med tånaglarna att jag mår allt annat än bra :-( Har helt enkelt ( fast så enkelt är det ju förstås inte) ingen lust att leva för att vara rak på sak....
Har mått så dåligt så jävla länge så min ork är slut. Min bästa sis och mamsen rekommenderade mig att söka hjälp igen och jag är tacksam så sett, eftersom jag antagligen inte suttit och skrivit detta inlägg annars. Men å anrda sidan tänker jag ju även så att jag även hade sluppit denna plåga om jag inte hade åkt in. Så det är verkligen krig i mitt huvud...
 
Mitt självskadebeteende har kommit tillbaka...Fy fan för det..för det ger såklart mer ångest och med tanke på att jag har OCD så blir det ett tvångsbeteende också..Fattar inte varför det bara blir sämre...Just don´t get it!!
och några svar får jag inte någonstans heller ftersom allt finns i mitt huvud! Jag är galen...
 
Vill ut härifrån...Vill hem till min hund som jag saknar jättemycket och han varoch hälsae på mig i fredags men fasen vad jobbigt det var...har tappat all kontakt med honom...Han gick istället till bästa sis när det var nåt  :-( men det går ju att ändra på det iof men även det ger mig ångest....ja att jag inte är hemma med honom..han växer ju så det knakar och jag missar det!! Helvetes jävlar vad arg jag blir.. Kan inte någon uppfinna en raderingsknapp så är allt bra sen... I wish!
 
Jag är väldigt negativ i detta  inlägg men har bestämt mig för att inte spara några ord..'
nu får jag sluta för min rumskamrat kom in och tangentbordsljud är inte kul att lyssna på..
 
So long!
Till top