timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Mindre roliga besked..

Allmänt Permalink0
Dagens ultraljud gav inga positiva besked... Nu ska jag inte måla fan på väggen eftersom jag inte fått all fakta.. Det enda jag vet är att röntgenläkaren inte var nöjd med vad han såg och dom svarar ju inte på några frågor så jag får väl vänta på svaret från min vårdcentral..

Det lite roliga i det hela var att jag märkte att han stannade lite väl länge där gallan är så jag frågade för skojs skull om han hittade nåt och då svarar han att han letar efter min gallblåsa men att han inte hittar den..
Då fick jag informera honom att han kan leta i evighet för min gallblåsa är bortopererad hahaha
Då blev han lite putt på att det inte hade stått med i remissen som vårdcentralen skickat...

För övrigt så var det en väldigt tyst läkare och gav intrycket att vara "trött" eller seg på nåt sätt... Han pratade så jäkla långsamt också... Svensk var han så ingen drar förhastade slutsatser...

Mina funderingar på vad det kan tänkas vara för fel är nog i rätt riktning... Men jag får vänta helt enkelt!

Hoppas ni har haft en bättre tisdag!
Todiloo! 
Till top