timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Ännu en morgon

Allmänt borderline, gallsyremalabsorption, olanzapin, questran, tvångsbeteende Permalink0
Att vakna till... Klarblå himmel och en liten sol, som kikar fram. Känner mig lättare på något sätt... Tegelstenen från bröstet är borta och även ångesten har lättat till en hanterbar nivå. Jag hoppas att den här känslan håller i sig..

Började min morgon med lite glass till frukost ;-) lite gott får man allt ha det. Dock vet jag att min mage kommer att säga ifrån, men va fasen, finns ju toa..
Jag har ju något som heter gallsyremalabsorption, som jag fick efter min gallstensoperation och den är livslång och innebär en påse questran varje morgon.... Min kropp är som en trasdocka... Fysiska skrumpler finns det gott om i denna kropp... Jag tog förmodligen inte första kölappen när genbanken slog upp dörrarna.. 
Men men, så är det..
Hoppas ni får en underbar dag!
Todiloo 
Till top