timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Hmm

Allmänt Permalink3
Vet inte riktigt vad som försiggår i min hjärna just nu.. Det ekar tomt... Inget att skriva om... Eller? Ska göra ett försök iaf..
Gårdagen bestämde jag mig för att åka på dagspermis då min bästis inte mådde så bra för att ses <3... Så tog tiobussen och ja, helt sjukt vad demonerna satte igång och motarbeta mina positiva tankar. Demonerna förlorade denna gången så 1-0 till mig. Hade en jättemysig dag med bästa sis och bästa J. Vi gick på stan å kika å shoppade lite trosor och strumpor då man inte längre kan tvätta på det här jävla dårhuset! Sen köpte vi med oss lunch.. På kvällen körde dom tillbaka mig och jag stupade i säng för stt vakna igen vid 00.15.... Å sen har jag somnat å vaknat om vartannat...

Idag vet jag inte riktigt vad dom händer... Ut från avdelningen ska jag om jag så ska sitta på en bänk en hel dag hahaha

Hoppas ni får en fin lördag!
Å grattis på namnsdagen Maria :-)
Todiloo 
#1 - - ohdarlingimsosensitive.blogg.se:

Hur länge har du varit inlagd?

Svar: Alldeles för länge :-(
PH

#2 - - Maria:

Hoppas du får en fin dag idag. Nu sa du nog grattis till en annan Maria, men jag säger tack ändå :)

Svar: Alla som heter Maria kan ta åt sig :-)
PH

#3 - - MissManic:

Grattis - tackar, antar att du kanske menar alla Marior som läser din blogg

Svar: Alla Marior men speciellt du :-)
PH

Till top