timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Jahopp

Allmänt borderline, psyk, suicid, ångest Permalink1
Då sitter jag i väntrummet på psyk istället nu. Resan tar aldrig sluuuut :-( jag mår riktigt uselt rent ut sagt... Ångesten river i bröstet... Demonerna spelar mig ett spratt... Min kropp är helt slut.. Orkar knappt prata :-/ varför är det så?!?!? Jag gör allt för att ens må lite bättre men tydligen räcker det inte...

Väntrumsbild nr 2 för idag...
Får se hur lång väntetiden blir idag.. Sist blev det 7 timmar....
Stay strong... Stay strong,.. In my ass säger jag bara.. Positiva jag i farten igen.... Eller inte...
På återseende! 
#1 - - MissManic:

Kämpa, kämpa, kämpa... en dag Måste det väl ändå bli vår tur att må bra..
Så, ja.. jag tänker på dig!

Svar: Ja jag längtar tills det blir vår tur men verkar som att många står i kö före oss...
PH

Till top