timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

explosion

Allmänt Permalink1
Hej allihopa!. I morse vid fem tiden så exploderade en bil i mitt bostadsområde. En planterad bomb under bilen..helt sjukt att det kom så nära...vart e världen på väg kan man undra?!?
Idag vaknade jag med ett helt oki mående...hoppas det håller i sig hela dagen. Har drömt mardrömmar så sömnen har varit sisådär. Men sjukskriven som jag är så kan jag lägga mig när som helst..... jag behöver mycket sömn för att ladda mina batterier.... och jag har dessutom fått sovandets gåva. Jag kan somna varsom närsom hursom....oavsett ljud och dylikt. Många som är avundsjuka på det men vetifan hur jag hade klarat mig utan sömn. För annars hade jag inte kunnat sova bort min ångest till exempel. Sömnen har varit min tillflyktsort. Något jag har för att överleva... låter tokigt kanske men så är det när livet blir allt för tufft för mig. Då sover jag som mest...
Planerna för idag är att tvätta om jag inte åker till min twin redan ikväll. Får se hur det blir. .. På återseende gott folk! (Undra om Jag har några läsare kvar? )
#1 - - Ann:

Jag är kvar!:)

Svar: Vad kul :-)
PH

Till top