timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Bakis

Allmänt borderline, ångest Permalink1
Idag spenderas i horisontalt läge i soffan... Drack lite vin igår med en vän och eftersom jag numera dricker så sällan så blir det som det blir. Fast det var ändå lugnt igår. Känner mig mest trött och sablans yr.. Kunde inte komma på varför jag skakade som ett asplöv och rummet snurrade (nu på morgonen alltså) men sen kom jag på det. Blodsockerfall. Tryckte i mig choklad och tillförde även lite salt i form av chips och voilà, rummet slutade snurra och darrigheten var bortblåst...

Go och gla, kexchoklad ... Bilden ovan är det jag och min vän som kikar fram..

Så herr ångest då? Ja ni, som ni själv säkert känner av också vid "dagen efter" att den är ungefär en miljon gånger värre... Men som man bäddar får man ligga och så är det och jag får kämpa på! 

Hoppas ni får en härlig fredag!
#1 - - MissManic:

Ångest nu, men du verkar ha haft det trevligt :)
Men döda ångesten, hur man nu gör det

Kram

Till top