timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Dålig

Allmänt dagen efter, festa, psykisk ohälsa, ångest Permalink1
Jag har varit dålig att blogga dom senaste dagarna,.. Jag var nämligen ute å festade i fredags och fick årets värsta baksmälla igår. Herrejösses vad seg jag var. Sen undrar jag återigen varför ångesten ökar till Max efter att man har festat? Är det på någotvis för att kompensera att jag faktiskt hade riktigt roligt i fredags? Syns på denna bild

Så ja, jag höll på att riva ut min bröstkorg igår... Samma idag... Men men...
Jag märker hur jag börjar falla tillbaka i mina festarvanor igen och det är inte bra alls,..No no... Då festade jag varje helg som att morgondagen inte existerade... Och där är jag nu, igen... 

Har även lyxat till det att fixa mina naglar

Jag är jättenöjd.... Ytlig känsla... Men jag fixade att sitta där på salongen i en 45 minuter och det är stort för mig,.. Riktigt stort framsteg...
Detta får vara dagens inlägg för kommer med stor sannolikhet sova bort denna dag oxå...
Todiloo!
#1 - - Christian :

Ångesten ökar för att man suger slut på alla bra signalsubstanser när man får i sig alkohol, det är lycka lånad av morgondagen brukar jag säga!

Svar: Då förstår jag... Lycka lånad av morgondagen var bra sagt!
PH

Till top