timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Hmmm

Allmänt aldrigensam, borderline, psykisk ohälsa, ångest Permalink1
Alltid så svårt att komma på en rubrik... Hur är det med er mina läsare?
Här är allt åt helvete minst sagt.. Jag har konstaterat att jag är inne i en ny depressiv fas. Det känns mer än väl... Va hos läkaren igår och hon ville höja både min abilify och olanzapin plus att hon skrev ut akineton för biverkningar av abilifyn. Får myrkrypningar nämligen.. Sen har jag en tid hos min vobs på fredag..

Idag är tanken att åka till Borås. Får se om jag tar mig ens till bussen men än så länge är mina tankar inställda på att åka iväg... Ska ha förberedande samtal inför dbt-starten i augusti... Spännande värre... Mer än så händer det inte... 
Todiloo 
#1 - - MissManic:

Hur gick det??

Svar: Det gick kanon :-)
PH

Till top