timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Orken

Allmänt Permalink1
Ibland orkar man bara inte och idag är ytterligare en dag med den underbara ångesten då jag återigen misslyckades med att hålla demonerna på avstånd. Jag skar mig... Patetiskt egentligen att en kvinna i min ålder håller på som jag gör... Pucko jag! 
Har tid på öppenvården idag kl 14:00 och är laddad till tusen! Hon har tydligen tagit in en till jag ska ha som kontaktperson för jag är ju en "svår" patient som dom själv kalla det... Fuck you säger jag bara... Dom säger massa ord och meningar som låter bra men ingenting om att hjälpa mig.. Inte alls...
Så får la se hur det slutar idag...
#1 - - MissManic:

Självdestruktivitet har inget med ålder att göra - jag tänker dock samma sak när jag skadar mig, men vi båda vet att det egentligen inte har med saken att göra!


Svar: Nä du har helt rätt... Ett destruktivt beteende har ju ingen åldersgräns direkt... Men känslan.. Ja du vet ju hur det känns... Kram på dig
PH

Till top