timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Utskriven

Allmänt Psyk, influensan, utskriven från Psyk, ångest Permalink1
Nu är jag hemma! Bad om att bli utskriven då jag faktiskt inte pallar längre att ligga inlagd. Det ger mig om än mer ångest och det kan jag vara utan...
Det positiva i det hela är att jag fick återuppta samtalen med min psykolog. Så det fixade läkaren på Psyk. Så nu på fredag ska jag till min vobs.. Sen på måndag ska jag till min psykolog och på onsdag ska jag till ett förberedande samtal inför dbt-start i augusti...
Har detta som mitt heltidsjobb att springa hos olika instanser hahaha 

I morgon ska jag fika med en vän men, som även är min fd chef numera.  Men jag ser skillnad på jobb och privat även om jag vet att jag i morgon får ett kuvert med uppsägning av min anställning. Men får tro att det någonstans i slutet blir något positivt för ut och jobba det ska jag.. Frågan är bara när... Det kommer, det kommer....

Jag har en inneboende hos mig nu. Hon är min vän sen 25år tillbaka. Hon och hennes dotter ska bo här tills de hittat en lägenhet. Men just nu ligger dom i influensan så nu håller jag tummarna att jag INTE blir smittad :-/

Hoppas ni haft en fin onsdag! 
#1 - - MissManic:

Skönt att det verkar ordna sig för dig med hjälp från psykiatrin..
Håller alla tummar jag kan för att du ska slippa bli smittad
Kram

Till top