timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Utskriven

Allmänt anankastisk personlighetsstörning, borderline, självskadebeteende, ångest Permalink3
Då blev jag utskriven igår. Så skönt att det verkligen blev kort inläggning...kändes för första gången bra på något konstigt sätt... Kände mig inte misslyckad alls som jag brukar när jag åker till psyk. För mig känns det som att jag inte kämpat tillräckligt men denna gången var det jag själv, som valde att åka in. Tror det är det, som påverkade mig så att jag inte känner mig som skit. Ångesten har även den minskat radikalt. Helt ofattbart. Nästan hela dagen igår var mer eller mindre fri från denonerna. Visst fanns dom där och inte kan jag kräva att dom försvinner huxflux, men jag hade kontroll och nivån låg på en nivå, som jag inte legat på läääänge. Bra känsla helt enkelt!

Skärtorsdag idag... Skrattar bara åt just benämningen med tanke på mitt självskadebeteende. Men även där är tankarna låga. Nu är det nog min tur att börja må bättre... Hoppas hoppas hoppas!
Glad påsk mina fina läsare <3

#1 - - MissManic:

Lite som min status som jag skrev igår, "när det är skärtorsdag, betyder det då att jag får...." haha.. Folk tyckte visst inte det :p

Svar: Hahaha ;-)
PH

#2 - - MissManic:

Kommenterar bara lite snabbt, min blogg ligger nere för vi har missat att betala för domänen, så jag har en tillfällig blogg nu

http://sadnessgirl.blogg.se/

Svar: Ahaa, då vet jag ;-)
PH

#3 - - Becka :

Du är en fantastisk person min älskade Sauna 💕 du har " sisu" vet inte om jag stavade rätt men det är väl styrka och kämpa anda på finska va? Du är bäst!! Löv ju 💕💕

Svar: Du stavade helt korrekt ;-) nu är det bara kämpa som finns i min vokabulär och inget annat.. Löv ju 💕
PH

Till top