timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Vardag

Allmänt Permalink0
Även fast man är sjukskriven så känns det ändå skönt med vardag. Jag kommer säga måndag hela dagen idag även fast jag vet att det är tisdag...

Har sovit som en stock inatt. Verkligen som jag aldrig gjort annat.... Det kan bero på att jag tog stesolid, lergigan och theralen. Gårdagen var riktigt jobbig. Kommer aldrig att förstå mig på svängningarna om än mindre hänga med. Bara att gilla läget typ. 

När jag å min väninna var ute och svirade lite så hade jag sagt att skulle jag gått hem själv så hade jag hängt mig. Så no more alkohol för min del..
Jag balanserar redan på en skör tråd så varför utmana det ännu mer. Stupid ass, som jag är..

Kom precis hem från bästa sis. Cyklade dit med färska frallor så vi åt frukost ihop. Så jag cyklade av mig ångesten lite i alla fall...

Jag har tid på öppenvården nu kl 11 men jag klarar bara inte av att sätta mig på en buss nu... Funkar inte.. Oavsett hur många stesolid jag än trycker i mig. För mina tankar sitter i hjärnan och tabletter ändrar inte tankesättet...

Har börjat leta efter tillfälligt boende under tiden jag ska gå i terapi. Och har fått napp i ett kollektiv med högskolestudenter... Jag är ju van att dela toa å vardagsrum med andra eftersom jag legat på psyk hahaha så det blir nog inga problem alls...
Nä dags att krypa ner under kedjetäcket och be om mirakel...
Todiloo!


Till top