timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Ibland undrar man

Allmänt Permalink0
Hur Sverige faktiskt är ett byråkratiskt land från norr till söder. Och fivetvis så är det myndigheter som är värst.
Det är givetvis bra med ett papperssamhälle på både gott och ont... Men just nu suger det verkligen!

Är vaken och kan alltså inte sova. Fick ett varmt glas mjölk med honung i som hjälpte förra gången jag inte kunde somna men nu? Icke sa Nicke!

Jag är ju rökare och vill givetvis komma ut och röka men dessa underbara jävla regler gör att jag inte får det. Helt jävla omöjligt är det. Inatt jobbar såna som jag kallar paragrafryttare och ska verkligen hålla på millimeterrättvisa och att det minsann är förbjudet att röka vid den här tiden... Precis då kom en idiot till  personal in efter att ha rökt... Jo men grattis.. 

Så jag får helt sonika sitta här i korridoren å vänta till kl 06:00 för jag är inte det minsta trött :-/ 


Till top