timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Bildbevis

Allmänt Permalink5
Två lergigan och två stesolid (2mg) senare och ont i röven pga sittande hos frissan i två timmar så kommer resultatet här
jag klippte av ca 20cm så nu är jag korthårig igen och är SÅ nöjd!
#1 - - Ann Pettersson:

Har du läst eller skrivit ett extra bra inlägg de senaste 7 dagarna? Nominera det till min veckans inlägg tävling! Lämna tips i mina kommentarer eller maila. Svarar du här kanske jag missar det.
Tackpå förhand!

#2 - - Christian Brandin:

Wow det ser skitbra ut! Du strålar hela du!

Svar: Tack :-)
PH

#3 - - ohdarlingimsosensitive.blogg.se:

Jättefint!!!!

Svar: Tack :-)
PH

#4 - - Emma:

Supersnyggt :D

Svar: Tack :-)
PH

#5 - - Maria:

Jätte snyggt!!

Svar: Tackar :-)
PH

Till top