timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Då var det dags.....

Allmänt borderline, inlagd på psyk, psykisk ohälsa, självskadebeteende, ångest Permalink3
Att bege sig till psyk igen... Skulle egentligen åka tillbaka i morgon men kan inte hantera min ångest och självskadetankar.... Har lovat att aldrig skada mig hos min mamma eller syster och det är något jag aldrig kommer att bryta.

Är det inte lite märkligt att just det är något jag lovat mig själv och kommer som sagt aldrig bryta men när jag lovar mig själv att aldrig mer skada mig så bryter jag det löftet gång på gång... 
Varför är det så? 
Vad är skillnaden? Det kanske beror på att jag inte vill blanda in familjen och ge dom men för livet. Samt att jag sviker ett förtroende dom gett mig... Skulle nog aldrig få tillbaka det förtroendet!

Idag började jag med en stesolid... Det kryper i hela kroppen... Myror i bröstkorgen som gräver sig ut... Det känns så... Orolig i hela kroppen... Har redan packat alls grejjer och nu speedar jag för att slippa känna... Tänka... Vara.. Leva... Fly från mitt liv.... 
Shoot me! Så är känslan men det betyder inte att jag bokstavligt talat gör något konkret eftersom jag som sagt är hos min mamma...

Hur har eran helg varit?
#1 - - Ann Pettersson:

Tack så mycket för ditt svar! <3

#2 - - MissManic:

Jag resonerade likadant som dig men att aldrig självskada hemma hos familjen, men jag bröt tyvärr det då jag bodde hos min bror och hans sambo.
Så hittade jag inget såromläggningsgrejer så jag tog en binda av hans sambo och tejpade fast med frystejp :p
Alla sätt är bra utom de dåliga

kram

#3 - - Anonym:

Hjärtat då... ❤️

Till top