timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Dåså

Allmänt Permalink0
Då var man tillbaka på dårhuset... Och det börjar med två överfallslarm från en annan avdelning. Man riktigt hör hur det ekar av springande fotsteg i huset, eftersom att när ett överfallslarm går, så måste minst en person från övriga avdelningar springa så fort dom kan till avdelningen där larmet gått. Just för att underlätta arbetet lite för den som blivit överfallen av en patient. Läkaren som har jouren rusar oxå...
Spännande värre....

Mitt huvud går i tusen bitar... Tror det är ångesten och oron som är orsaken. Inte fan ville jag åka hit igen.. Usch å blä...

Min tankeverksamhet har inte stannat av på hela helgen.. Märkligt det där... Och jag har tagit stesolid för det hymlar jag inte om. Världens bästa piller om ni frågar mig. Yep, ärligheten själv... Berienderisken är ju oroande men i mitt fall tar jag 2mg x 2 så 4mg en gång per dag då det är som värst. Tex när jag ska iväg och handla, som att åka hit osv... Till stesoliden tar jag även två lergigan och ibland även theralen... Och det håller mig levande när demonerna i hjärna kokar sönder mig, sakta men säkert...

Önskar att någon kunde säga att 
-Detta datum Paula, blir du frisk!
Snacka om att det hade varit en morot att se fram emot. Samtidigt kanske man fått mer kämparanda än vad jag har nu.. Den är slut, slut, slut.... Men jag försöker... Det är över en månad sen jag skadade mig sist.. Dvs skar mig... Inte ens det kan jag se som något positivt. Jag är tydligen totalt avstängd känslomässigt.... I'm out... 
Ingen vila, ingen ro....
Till top