timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

God morgon

Allmänt Permalink2
Mina fina läsare... Såå kul att fler och fler hittar hit :-) välkomna ska ni vara!
Nu på morgonen har jag bokat en klipptid. Har inte klippt håret sen Jesus gick i sandaler.... Oki, det var väl att ta i kanske men en ordentlig klippning hos frisören var i alla fall allt för längesen. Jag har klippt topparna och min lugg klipper jag själv men nu är det alltså dags. Blir en prövning i sig då jag har problem med att vara "låst", som man är i frisörstolen. Jag kan alltså inte välja att gå när jag vill. Eller klart jag kan det så sett men då är man nog inte så snygg i håret.

Utseende och materialistiska fenomen är egentligen inte min grej i den bemärkelsen men jag ser just frisörtiden som en sorts prövning, en sorts utmaning på min resa till ett bättre mående. Och jag får passa på när tillfälle och impulserna slår till...

Ska bli skoj att klippa sig! Jag kanske tom vågar sätta in en bild sen ;-)

Ha en fin måndag mina läsare!
Todiloo!

#1 - - ohdarlingimsosensitive.blogg.se:

Vore kul med en bild! :)

#2 - - Christian Brandin:

Bild vore awesome!

Till top