timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Ont i magen

Allmänt Permalink2
Det var ett tag sen jag hade ont i magen.. Men det beror nog på att jag "lyxade" till det med mat från McDonalds... Eftersom jag skulle på permis och inte äta sjukhusmat, som iof är helt ätbar,faktiskt, trots alla skriverier...
Jag har varit uppe sen 06:00, i vanlig ordning... Ätit frukost och slängt i en maskin tvätt.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... Lite speedad... Får ta och vila hahaha
Todiloo!
#1 - - MissManic:

Jag antar att permisen gick bra :) Hoppas det i alla fall!!
När ska du hem nästa gång?

Svar: Jag har tagit helgpermission så åker tillbaka till avdelningen först i morgon ;-) än så länge funkar det finemangs men jag är ju å andra sidan inte ensam utan är hos min mamma...
PH

#2 - - Emma:

Skönt med permis. Jag har varit hemma idag, och njutit av lite frihet :)

Svar: Härligt :-)
PH

Till top