timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Skit

Allmänt Permalink2
Det gick som vanligt inte som jag tänkt... Fick åka in igen igår för en inläggning... Som tur hamnade jag inte på samma avdelning som sist för nu är det ny personal så då kan man få ny input...

Lyckades vara hemma i fem dagar och sen i torsdags utan lugnande..fram till igårkväll då jag tog två lergigan.... Men det hjälpte ju... Noooot 

Vårväder ute så vi va en sväng i kiosken precis å köpte glass med personalen. Sååå gott!
Men nu är det en kamp mot demonerna som heter duga! Jag SKA vinna över dom!!!


#1 - - Ann Pettersson:

Du kommer vinna! Jag tror på dig!

Svar: Tack <3
PH

#2 - - Christian :

Ju större kamp, desto större seger! Glöm inte det! Det kommer bli bra för dig!

Svar: Bra sagt, ska ta med mig det faktiskt, tack :-)
PH

Till top