timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Solsken

Allmänt borderline, depression, inlagd på psyk, ocd, psyk, ångest Permalink1
Riktigt vårväder ute... Va iväg nyss och köpte mig en glass och satte mig i solen och njöt... En liten stund iaf.. Sen kändes det som det stod psykiskt sjuk i pannan på mig och att alla glodde men så var det ju givetvis inte. Har inte landstingets finaste och modernaste (ironi) kläder på mig heller så jag kunde ju ha varit vem som helst men nej nej, det ser mina demoner till att jag inte ens kan få njuta lite...

Hur fasen ska man få kontroll över sitt liv igen? Jag kastas mellan olika viljor än det ena än det andra... Jag är dubbel och jag har fastnat i en negativ spiral... Hur kom ni ur er negativa fas? Jag försöker verkligen, det gör jag, men det ger ingenting... Falskt... Som i helgen, jag borde ha sett fram emot att komma på permis och att få träffa min mamma och systerdotter men nej, inte en känsla bakom...typ Jahopp, permis ja... Å inget mer... Är det medicinerna som gör mig så känslokall ? That's the big question for today... 
Jag blir inte klok av allt min hjärna för för sig... Jag viiiiilll bli frisk, NU!!
Take me the fuck out of here!!

#1 - - MissManic:

Nästa vecka kommer jag, och då ska vi sitta i solen och äta glass! Många glassar :)

Svar: Ja det får vi göra haha :-)
PH

Till top