timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Solstrålar

Allmänt Permalink2
Idag vaknade man till klarblå himmel och sol och 25grader varmt.... Ok, det sistnämnda stämde väl inte riktigt, däremot -7 grader var det.... Men tystnaden njuter jag av... Blundar bara och lyssnar på fågelkvitter.. Den enda lugnet på dagen är just precis när hag vaknat...

Mitt mående är bättre idag..sovit helt oki och vaknade utvilad. Ska ner till stan sen och se om man hittar nåt nytt att ta på sig när jag å min bästa vän sen 25år ska ut å ta ett par glas vin å catcha up. Ser fram emot det.

Jag är ju hos min mamma nu när jag är på permis... Och ovannämnda vän bor oxå här med sin dotter tills lägenhet är hittad till dom... Dom flyttar till min lägenhet den 1april och det ska bli skoj. Alltid kul med sällskap...

Nä, dags att carpe diem!
Todiloo


#1 - - Anonym:

Vad bra att du mår bättre! Ha en fin dag♡

Svar: Tack detsamma :-)
PH

#2 - - Emma:

Skönt att du mår bättre, jag hoppas du lyckades shoppa något font och att kvällen blir bra <3

Svar: Kvällen blev kanonbra :-)
PH

Till top