timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Utskriven

Allmänt anankastisk personlighetsstörning, borderline, tvångsmässig personlighetsstörning Permalink3
Jag befinner mig nu i min egen lägenhet... I MIN egna lägenhet, helt otroligt! Jag åkte på permis i måndagskväll och bad läkaren skriva ut mig per telefon på tisdagen... Men det har inte varit lätt ska jag säga.. Igår kom mobila teamet hem till mig och pratade och erbjöd skjuts tillbaka till avdelningen... Thanx, but no thanx.... Fast blir det värre än värst med demonerna och ångesten så är jag besegrad återigen...

Igår var jag på svskutningssamtal med min psykolog... Hon ska sluta och jag tillhör inte längre mbt (mentaliseringsbaserad terapi) eftersom jag står i kö för dbt (dialektisk beteende terapi). Hon har även gjort hela utredningen på mig så den fick jag en kopia på...

I måndags innan jag åkte på permis så bad jag om mina journaler... Jo men 163 sidor lixom... Man tackar!

Idag blir det frukost hos bästa sis..


#1 - - Christian :

Skönt att vara hemma kan jag tro!

Svar: Åh ja :-)
PH

#2 - - Emma:

Härligt att höra att du äntligen är hemma igen! Kram

Svar: Ja det känns underligt men härligt :-) kram
PH

#3 - - MissManic:

Du är så jävla bäst! Du kommer att fixa detta galant!!

Svar: Vi är bäst ;-)
PH

Till top