timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Värdelöst

Allmänt mepiform Permalink2
Ja det är ordet för idag.. Jag köpte ju dom där plåstrena igår som ska "bleka" ärren. Jag kan inte påstå att dom satt så bra som det stod på förpackningen... I en halvtimme hann jag ha på mig dom innan dom började krulla sig... Så onödiga pengar... Så jag hängde vid låset till Apoteket nu klockan åtta för att reklamera dom. 210kr fick jag tillbaka. Så mina rekommendationer är att vill man kasta pengar i sjön så kan man köpa dom... Iof så kanske det funkar för någon annan med någon annan hudtyp eller nåt... Men men, nu har jag iaf testat dom... 
Mitt betyg: totally worthless 
#1 - - MissManic:

Fasen vad kasst... Det är väl inte meningen att man ska behöva tejpa fast dom...
Men då vet jag, inget jag ska köpa. Men jag ska testa denna olja

http://www.apotea.se/bio-oil-60-ml?gclid=CKqu7sTLncQCFQazcgodgogAaQ

Hoppas bara länken fungerar

Kram fina!!

Svar: Ja så jäkla värdelöst.... Ska testa den oljan med.. Får se om det blir nån skillnad...
Kramar i retur
PH

#2 - - Allt oviktigt:

Jäklar så dyrt. Det enda som bleker ärr är nog tiden eller riktigt dyra behandlingar på klinik

Svar: Jo det är nog det som gäller.. Laserbehandling eller tatuera över... Eller så får dom vara kvar...
PH

Till top