timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Dagpermis

Allmänt Permalink2
Idag har jag tagit dagpermis och är hos min syster för att tvätta... Tar bussen tillbaka ikväll...

Gårdagen var ta mig fan det jobbigaste på länge. Eller är det jag som glömt av hur svår ångest känns.. Trodde hag skulle explodera.... Det verkligen kröp i mig.. Och då vill jag bara hem... Ingenting annat än hem.. Impuls... Igen..nu är det tillbaka igen... Men personalen gav mig mer lugnande och sen har jag sovit som en stock hela natten...
Blir fan rädd för mina egna tankar.... Men som läkaren säger så är det bara tankar och det i sig inte är farligt... Men ändå... Sjukt är det när man tänker som jag.... Men men, får hoppas allt blir bättre å bättre... Har varit skadefri i tre veckor nu... Och på den vägen ska jag fortsätta... Så är det bara!
På återseende....
#1 - - Emma:

Skönt med lite permis, och tre veckor skadefri är ju jättebra!! Heja dej!

#2 - - MissManic:

Säger som Emma, 3 veckor är grymt!! Jag har varit fri sen 6 februari och jag vet inte när jag var fri längre än 3 månader.. Jag faller alltid på mållinjen..
Kämpigt som fan och saknaden finns där hela tiden, men jag ska klara mig nu.
Är dock inte klar över Varför jag ska vara fri, för vem liksom?
Men jag kanske kommer på något där..

Men du, fortsätt kämpa!!

Till top