timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

God morgon

Allmänt anankastisk personlighetsstörning, borderline, självskadebeteende Permalink1
Idag vaknade jag till regn och grått väder jämfört igår. Solsken och riktigt vårväder. Jag och eb väninna satte oss på en uteservering för en fika. Innan dess hade jag varit på Apoteket och tömt min plånbok. 950kr gick det på. Rena rånet för två(!) mediciner. I alla fall, när vi reser oss för att gå vidare till en skräddare så har jag givetvis glömt apotekspåsen!! Men det kom jag på först när jag satt på bussen.

Skulle nämligen till vårdcentralen för att ta lite prover. Som tur var det någon ärlig människa som hade lämnat in påsen. Jag och mitt minne alltså :-/

Mitt mående är fortfarande stabilt. Inatt har jag dock bara sovit fyra timmar och väldigt oroligt. Drömt helknasigt....

Får se vad dagen har att erbjuda... Misstänker att det idag blir en städdag..
På återseende! 
#1 - - MissManic:

Men fy, vilken mardröm att tappa medicinpåsen, men vilken tur att det finns ärliga människor

Svar: Ja å dessutom när man e lite fattig innan "lön" så är det en mardröm.. Men som tur löste det sig..
PH

Till top