timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Lördag

Allmänt Psyk, aldrigensam, anankastisk personlighetsstörning, borderline, psykisk ohälsa Permalink0
Underbart väder ute. Sol och klarblå himmel.. Men i mitt inre är det svart som natten. Känner mig om ännu sämre nu än vad jag gjorde när jag blev inlagd. Sa det till läkaren igår att jag kanske kom in för tidigt för inte trodde jag att jag skulle sjunka ännu längre ner i min depression men visst, det kunde man...

Dagarna här på Psyk går ändå rätt hyfsat snabbt... Jag sover väldigt mycket då min kropp antagligen behöver det, enligt läkaren... Det tar tid att läka...
Överfallslarmen från andra avdelningar löser av varandra. Ett överfallslarm innebär att en patient gått på någon i personalen och då trycker personalen på larmet alla personal bär på sig och då springer det två från varje avdelning för att underlätta och hjälpa till. 

Adrenalinet pumpar hos personalen så fort larmet tjuter. Det syns på dom.. Och patienterna blir oroliga eftersom det tjuter som ett brandlarm.

Så nu fick ni reda på det ;-)
Får se vad dagen har att erbjuda..
På återseende!


Till top