timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Oine voine...

Allmänt aldrigensam, borderline, psykisk ohälsa, ångest Permalink2
Mitt mående rasar i hög fart... Hänger inte med.. Igår var det mobila teamet hemma hos mig.. Det är alltså ett mobilt team från psyket... Men blev inte klokare för det... Visst fick jag pratat men bara tomma ord... Hela jag är tom.. Igen.... Ett skal aom omger mig... Mobila teamet ville att jag skulle åka in och lägga in mig men det gjorde jag inte... Inte än... Det ska till det sista innan jag åker dit... Kämpa kämpa kämpa....

Varför ska det vara så jävla svårt? Fattar inte varför det inte kunde vara min tur att må bra nu.. Trodde det var min tur i kön nu men någon annan snodde väl min plats.... Och det unnar jag i och för sig den personen.... För må bra, det vill man....

Den friska har många önskningar.. Den sjuke bara ett, att bli frisk!
Och faktiskt så är jag ju sjuk... Inte fysiskt (lite krämpor har jag allt) utan psykiskt..
Jag har ett sår i huvudet som måste lagas.. Det tar bara lite tid... Ett sår som måste läka... Och läka ordentligt för en gångs skull så det inte rivs upp igen och blöder... För när jag mår som jag gör nu så blöder såret mer än någonsin......

#1 - - MissManic:

Så någon tog din plats också... Jag trodde jag nått fram till lyckan, men det varade i nästan 1 vecka. Nu stormar det igen, marken försvinner..
När är det våran tur?

#2 - - Emma:

<3

Till top