timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Tabletter

Allmänt abilify, borderline, cymbalta, depression, lamotrigin, medicin, ångest Permalink0
Räknade mina tabletter idag som jag tar på morgonen, hela 10st och på kvällen tar jag två stycken. Så 12 tabletter per dag plus om jag behöver vid behovstabletter. Helt otroligt egentligen men det är tabletter jag uppenbarligen behöver :-/
I slutändan på denna resa ska jag i alla fall försöka vara medicinfri, om det går..

Veckans tema på Nyhetsmorgon är självmord. Ganska intressant hur alla reagerar olika. Det satsas fortfarande för lite pengar på psykvården och det kommer man inte ifrån.... Men nu kommer allt på tapeten så man får hoppas att det öppnar ögonen hos våra politiker...

Mitt mående idag då? Ja, jag vet inte riktigt... Trodde den "braiga" perioden skulle vara längre men tydligen hade jag fel. Dock mår jag inte superdåligt men det dalar nu. Får väl hoppas att det inte dalar allt för mycket... Håller tummarna för det... Japp, jag ska KLARA detta utan att behöva läggas in.. Så är det bara... Varit hemma i hela jävla fem dagar.. En ju en piss i Mississippi... Nä, fler dagar får det allt bli... Men hur långt ska man pusha sig själv... Hur länge ska man vänta och kämpa? Tänk om det går för långt? Vad händer då?
Många frågor men inga svar.. Än i alla fall...
Ha en fin dag! 
Till top