timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

inloggning

Allmänt Permalink0
Nu är jag tillbaka igen...går lite tid mellan inläggen...
Jag är återigen hemma efter en snabbinläggning på en vecka på helt fel avdelning. Hamnade på en avdelning för missbrukare och det skiljer stort mellan den avdelningen och dom jag varit på tidigare.

Tex så fick man inte ha sina egna kläder. ..när man kom dit fick man strippa när personalen tittade på..och sen fick man inte ha egen tändare...inte ens hörlurar! Så jag fick chocken kan man säga...

Nästa vecka börjar jag dbt...äntligen! Har väntat på det i jag vet inte hur länge. ..men nu är det alltså dags! Ska bli jätteintressant...
Och jag har stora förhoppningar...
Återkommer mer ett kvällsinlägg sen...
Till top