timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

minusgrader

Allmänt Permalink0
God morgon!
Idag är det -15 grader ute. Kändes när jag gick ut för att röka. Näshåret frös till is haha

Min sömn...ja min sömn...jag vaknar ca tre gånger varje natt...får aldrig nån sammanhängande sömn. Fråga mig inte varför. Kan det ha blivit en dum vana? Jag personligen skulle tycka det var skönt att få sova en hel natt men det var längesen. Har testat propavan men den hjälper inte... får ta upp detta med öppenvården...för så här kan jag inte ha det...
Dock är jag inte trött när jag vaknar vid 6.. japp, jag vaknar då automatiskt eftersom jag tar en medicin mot min mage... Questran heter den.. fick gallsyremalabsorption efter att jag blev gallstensopererad... kort sagt betyder det att jag har för mycket gallsyror i tarmarna.

Nu är det dags för frukost. Färska baguetter. Ska bli mycket gott...
På återseende!
Till top