timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

rubrik...

Allmänt Permalink0
Det är så himla svårt att få till en bra rubrik så jag skrev helt enkelt bara rubrik haha

Jag är hos min bästa sis i skrivandets stund. Vi har precis ätit så nu är man mätt och belåten.
Ska strax äta chips och dipp. Har inte ätit det på evigheter så det ska bli gott!

Min kontakt på öppenvården ringde mig idag och frågade hur jag mådde och jag sa som det va. Hon rekommenderade mig att ringa psykakuten om jag mådde sämre. Men dit ringer jag inte i onödan för då blir man bara inlagd och det vägrar jag.
Har varit alldeles för mycket på psyk och inlagd...det räcker för mig. .. spåren sitter i och det är onekligen svårt att förstå hur det är på en avdelning. Ska berätta närmare i nästa inlägg...
Till top