timglaset.blogg.se

Denna blogg handlar om livets framgångar och motgångar...men i synnerhet om mitt psykiska mående..

Pollenallergi

Allmänt Permalink0
Jag lider av pollenallergi och nu är det tydligen höga halter.. började medicinera igår och medicinen hjälpte inte ett skit. Får hoppas den ger mer effekt idag..

Det här med sömnen... minns inte ens när jag sov en hel natt. Jag vaknar minst tre ggr och det slår aldrig fel. Nu har jag visserligen vant mig men innan var jag morgonmänniska men det är jag inte längre. Idag gick jag upp kl 10...
Fredag idag.. får se om jag lyckas städa idag. Gårdagen var lite mer jobbig än jag vill erkänna. Kände mig orolig på nåt konstigt sätt. Tog två lergigan och det hjälpte lite men inte tillräckligt. Så jag spenderade ganska mycket tid i sängen...men vad gör det om hundra år...

Har inte så mycket att skriva om just nu så återkommer....
Till top